Sista kvällen

Tjenixen alla!
Nu är det söndag kväll här och jag ska strax gå och sova. Har haft en underbar dag! har dock varit själv i typ 4 timmar då de andra va hos grandma eftersom att det är mother's day här idag. Shit snart kommer jag börja skriva ord på engelska automatiskt.
Jaja, Iaf. Gick igenom mitt schema idag med Kristin(mamman) så att jag förstog allt som va på de. Inte mycket men iaf. :) Gjorde iordning Jack's lunch så den är klar och kläderna är framme så det inte blir nått tjaffs imorn:p Imorn blir det också skolbussen för ungarna då jag inte hittar än. Men Kristen sa att jag ska försöka ta bilen för mig själv imorn och försöka hitta till deras skola. Vilket jag faktiskt ska. Ska dock sätta in Gps'en. Så att jag har den ifall att liksom. OCH juste, Fick en större tv idag av John. haha de va en suprise. Och den fick vi av Grandma! Så sweet! Så nu funkar min tv också. Har alla möjliga olika kanaler så det är great!

Nej, nu ska jag sova så jag orkar med dagen imorn. Ska befinna mig där nere vid 06.30. och börja gå ut till skolbussen 07.40 så att de hinner me den :) Woho! Jobbar till 10, sen off till kvart i 4:)
Juste, på onsdag ska jag försöka hitta till Fairfield där massa svenskar, 1 isländsk tjej och en holländsk brukar ses.:) Massa redan på g! Mycket trevligt!

Hörs imorn!
PUSS

Ps. Mamma, jag vet att du är stolt över mig! :) Och jag är stolt över dig med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0