Sweetie

Ja jag är trött. Men mår fortfarande sådär. Tror de är därför. Snackade med Lovisa förut på msn, och vi har kommit fram till att vi måste peppa varandra under detta år. Hon har också homesick!
Inte okej, men hon har dock varit ganska sjuk och varit tvungen att åka till mr docktor. Vilket jag hoppas på att slippa. Men idag va en sån dag jag verkligen ville vara hemma och bli omhändertagen. De märks att man måste vara stor nu och ta ansvar när man har 2 barn att ta hand om, Vilket påminner mig om att killen kommer hem om cirkus 15 min^^ då jag måste befinna mig ute vid bussen.

Ikväll har jag också bestämt att det blir pizza till middag, så jag inte orkar laga nått. Sen har jag bestämt mig för att jag ska träffa tjejerna imornkväll för en fika och att jag ska laga SVENSKA pannkakor på torsdag till barnen! Va sägs om de? hum. Iaf.

Kollade in becca min käraste väns blogg nyss och hittade ett underbart inlägg om mig:) Så söt! Och en grym bild på oss^^ haha, ja de får man tolka som man vill. Men de va dagen innan jag åkte till usa. Saknar henne och alla andra av mina vänner. Men jag vet dock att jag gör nått hon gärna skulle göra om hon inte hade sin sambo. Så jag ska göra detta år till hennes också!


Haha, ja denna bild va de ja. Den tog vi hos niklas innan vi begav oss till limmerik <3

Nej, nu dags att gå ner och möta upp lillkillen :)

Kommentarer
Postat av: Anders Kallin

Keep up the good work Johanna. You are doing a tremendous job/Pappa

2010-05-12 @ 00:24:32
Postat av: Johanna

HAha, thank you dad! But today I had a bad time! Feeling homesick and stuff! But tomorrow I'm going to meet some swedish girls and 2 others at Las Vetas :)

2010-05-12 @ 03:27:16
URL: http://mchannna.blogg.se/
Postat av: Anders Kallin

Johanna, good writing in English:) It will be ups and downs during your time as an au pair so look ahed on every positive things you going to discover/Dad again

2010-05-12 @ 07:59:22
Postat av: Lovisa

yes baby, peppning it is! hur går det med hemlängtan? any better? min sitter fortfarande i, vill heeeem :(

2010-05-13 @ 15:29:48
URL: http://lovisajennervall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0