the mall

tjeeeena alla!
Vet faktiskt inte varför jag sitter inne, jaja. Har varit ute 30 min på en springtur idag iaf! Duktiga mig:)
Nu har jag precis duschat och fixat mig, snart kommer nog jess hit och då ska vi åka till the mall och shoppa lite. Eller jag ska shoppa, för hennes mamma kommer snart hit och hälsar på och då måste hon spara pengar:p Men huvudsaken va att hon 1 inte jobba, 2 ville hänka på mig till the mall! Me like!

Nej, man kanske ska ta nått att äta innan hon kommer hit, hum. Kanske chickensalad med tomat och ost på en macka! De är sjukt gott! Den kycklingsalladen är fan min nya drog här! haha! Skojja bara, men den är väldigt god. Och mackor är ju amerikanarnas lunch här typ. ALLA äter de till lunch!

Over and out


 
Britney Spears-Boys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0