Tisdag

God morgon alla :)
Eller jag har iofs varit vaken sen halv 7 imorse.. skjutsade barnen till skolan, vilken jäkla omväg denna gps tog! herrejösses. allt började med att den inte ville funka. När John precis svarar ja då får den för sig att börja funka! Suck! ^^
I vilket fall som helst så kom barnen till skolan, och jag kom hem! vilket är viktigast xD
Har hunnit tvätta barnens lakan idag, Den sista ska snart in i torktumlaren :) Sen har jag satt på diskmaskinen, och nu sitter jag här under tiden de ska bli klart. Men jag ska gå upp och göra mig iordning för en lite utflykt till STOP&SHOP! Tänkte åka dit och kolla vad dom har för roligt:)

Nej nu väntar duschen!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Steinarkaisa

Big tnks for interesting and useful site!

2010-12-21 @ 17:36:59
URL: http://steinarkaisa.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0