Trötter nr 1

Japp, jag är trött, fortfarande! Men nu ska det bli sängdags för miss Johannas del! Lång dag imorn, och barnen går bara halv dag, så de är typ hemma till 1 ^^
Jaja, Sen ska jag för FÖRSTA gången köra Juliet till hennes kompis. Usch lite läskigt men det ska gå. Sen måste jag försöka hitta ett supermarket i närheten där jag kan handla lite!

Juste, ser ni den nya headern? Är den för stor/lagom/liten? Tell me! För jag har svårt att bestämma mig!
I vilket fall som helst. Nu är det bestämt. Jag ska träffa Cecilia och några andra imorn kväll på Las Vetas i Fairfield! Mycket angenämt må jag säga!!

Nej, nu kallar sängen, lång dag imorn!

PUSS å godnatt

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Kusinen! Vad kul att du verkar ha det så bra :) jag längtar tillbaka, det är så roligt liv! Känns som man är i en annan värld...Fortsätt att ha det bra! Kram kram Maria

2010-05-12 @ 11:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0