Väckning

God morgon alla!
Nu sitter jag här helt nyvaken, eller ja jag har ju klätt på mig och så. Har seriöst slutat använda smink typ. ända gången jag använder det är om jag ska ut med tjejerna eller så^^ Men då är det inte mycket heller!
Alldelles strax ska jag ner och väcka barnen, idag ska de upp i tid! Och då ska vi komma iväg i tid också. Alla kom i tid igår, men ni förstår vad jag menar. ni som känner mig VET att jag HATAR att STRESSA!!!
I vilket fall som helst. Nu måste jag sätta på mig mina skor och gå ner!

MAMMA! GRATTIS IGEN TILL DET NYA JOBBET. HOPPAS DET GICK BRA IGÅR PÅ DIN FÖRSTA DAG! LOVE YOU!


ps. Det kommer nog bli fint väder idag! Solstolen? svar ja(a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0