Wensday

Jaaaaha, morgonen började sisådär asså.. De blev stressigt men vi hann ändå med bussen tack å lov! Hittar ju inte till deras skola än så ja!
Sitter här på mitt rum nu och har ätit lite, tänkte snart ta och ringa till Angela och fråga vilket supermarket som är närmast oss. Vet inte vilket det är än. Och kanske se om hon kan följa med:) Vorre nice!
Annars åker jag dit själv:P

Idag annars då. Just jag har ju tvätten jag håller på med! Tusan! haha. hällde ner lite för mycket tvättmedel så att allt inte hade sköljts bort. bara att börja om! hahah. Sen ikväll blire som sagt en kvällsfika på Las Vetas med girlsen:) Längtar!

Nej, kanske ska ta och kolla till tvätten! hum!

Väder uppdatet: REGNAR SOM ATTANS OCH ÄR SMÅTT KALLT^^ Det gillas inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0