6 månader

Jag kan börja med att säga att detta kommer bli ett ytterst kort inlägg då jag inte orkar skriva^^
Pappa och compani va ju här förra veckan, under höstlovet i Sverige! Hade så otroligt mysigt.. Ville inte att de skulle åka hem, så det va bra jobbigt att säga hejdå på flygplatsen i lördags då de åkte hem. Va otroligt glad över att älskade Sophie va med mig i bilen! Hade inte klarat mig ensam.
(Kan berätta mer om veckan imorn)
Igår va jag iaf på bio med Jennifer, Hanna och Tone.. Såg Due date den va faktiskt bra! Men jag hade ingen ork att garva eller nått pga att jag blev sämre med kvällens gång. Haha, satt och bara darrade på starbucks innan för att jag frös som en jävla gris, visade sig ju då när jag kom hem att jag hade fått 38.1 grader i feber. Inte så jävla konstigt då att jag frös både på starbucks och på bion xD
Idag har jag bara sovit, och tvättat när jag vakna, dagen i sig har varit hur lugn som helst, så skönt. Fick nu på kvällen en liten flicka i knät som ville mysa, och det första hon säger är: I love you. Även fast man mår skit, blir man fasen varm i kroppen av att höra de där från ens lilla unge! Åhh..
ps. 6 månader här nu. för iofs 1 vecka sen typ, fast då va jag i NYC och kunde inte gå in här av någon jävla anledning. Känns helt stört att det redan gått 6 månader. Men nu iaf hoppas jag att tiden kommer gå fort även fast de börjar bli vinter här nu, då det faktiskt kom lite snö imorse som nu är borta!
Nu ska jag gosa ner mig i min säng med en bra bok.
Imorn ska jag ta tag i mitt rum och få iordning på det igen, Får se hur mycket jag orkar. Hoppas på att det är bättre imorn, även fast jag inte haft feber idag.
Kärlek till er alla<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0