dessa halvdagar

Asså seriöst, jag gillar egentligen inte halvdagar alls! Då kommer barnen hem typ senast 1^^
Men idag har dagen gått sjukt snabbt. Förstår inte. Jaja. Imorn är dom lediga och på fredag.
För imorn är det så mycket som Thanksgiving. Då ALLT är stängt! så de suger, Men jag ska spendera hela dagen och kvällen med min familj! Äta god Turkey och massa annat!
Idag iaf, har jag inte gjort mycket mer än att sitta på starbucks med Tone och Jennifer. Sen hämta upp killen från skolan för att sedan möta upp tjejen vid skolbussen. Vid 20 över 2 åkte vi till ögonläkaren och skulle kolla hennes ögon. Haha, hon är överlycklig. Hitta så otroligt söta glasögon till henne! Hon älskar dom!
Sen åkte vi hem och då blev det faktiskt redan dags för middag pga att vi alla va så hungriga.
Tidig middag och jag blev därför också off tidigt. Ledig fram tills imorn kl 12 typ kanske tom halv 2! Min HD sa att han tyckte att jag skulle sova länge imorn! :) Sånt gillas!
Nu iaf ska jag bara lägga in min rena tvätt i min garderob innan jag ska ut och joina Tone för en kaffe!
Förvånade? Tycker inte jag :P

love<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0