fram och bak

Jaha, då har man fått reda på att bilen visst behövde nya bromsar fram och bak. Kul. Så nu ska bilen lämnas in i slutet på veckan och då måste de också ha kvar bilen under en hel dag, tror kanske över natten också^^
Så surt, och billigt är det fan inte heller.. Inte för att jag betalar, men tycker synd om mina HP faktiskt.
Juste, min Tattoo har börjat läka också, vakna inatt av att den klia som tusan, inte världens roligaste + att jag hade skit svårt att somna igår, kan iofs ha varit kaffet jag drack 1 timme innan på starbucks med alla utom Hanna.
Hah, skulle ha kollat gossip girl hos tone först men sen slutade allt på starbucks! :P
Nu är det tisdag och idag har jag iaf ett träningspass med en personlig tränare på gymmet jag tränar på. Underbart. Kommer väl inte kunna gå imorn ^^
Jaja, när jag kommer hem iaf ska jag tvätta mina kläder och sen sova. Är så fruktansvärt trött.
Är nog, som jag skrev, pga att jag inte kunde somna igår och vakna typ varannan timme! Måste seriöst gå och lägga mig tidigare varje dag nu och bli bättre med träningen.
Nej nu ska jag ner och göra kaffe och hoppas på att jag blir piggare, och sen börja röra mig mot gymmet!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0