Till ruta 1 igen då..

Ja men de är det ju verkligen, inte bloggat sen förra veckan, igen^^
Men jag har haft sjukt mycket att göra och har knappt varit hemma och har jag varit hemma har klockan antingen varit sängdags eller så har jag bara varit hemma och vänt efter 10 min...
Snart 2 veckor sen min pappa och compani va här, tiden går så fort!
( herregud, tar mig en evighet att ens skriva lite^^)
Jaja, iaf. Under veckan pappa och compani va här bodde vi i NYC från fredag-torsdag!:) Sen tog vi tåget tillbaka till CT på tordagen och stannade till Lördagen då de åkte hem :(
Mycket trevligt hade jag iaf må jag säga.
Vi såg i princip allt man SKA se när man är i NYC+ att vi han shoppa en hel del! Vi vart typ stammisar på ett ställe som sålde Converse och levi's jeans! :p Sånt gillar vi!
Istället för att skriva allt så kommer jag göra en BILDBOMB istället med allt vi gjorde på 1 vecka. Hur låter de? :p






update: haha, detta tog mig sen igår att publicera! Jaja, så kan de gå^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0