10/10/10

Idag är det söndag, den 10 oktober 2010. Vilket är 10/10/10..
Märkte de för typ 5 min sen:p haha! Nej men seriöst va tiden går. Om man tänker på att jag har varit i U.S.A i 5 och ½ månad snart. Nästa vecka faktiskt.
Iaf, helgen i sig har varit sjukt rolig. Började med utgång i fredags. Alltid lika lyckad som vanligt! :) Igår så slappa jag hela dagen hos natta tills de va dags att åka hem och jobba i typ 2 timmar ^^ Åh sen bara lägga sig i sängen, go på lite tv innan man dog i sängen. haha.
Idag ska jag snart åka nu till Stamford för att glo på halloween dräkter med tjejerna. Så nu ska jag bara sminka mig och sen kila. Hmmm.
Jag är så jävla trött! Varför? hah jag har sovit seriöst i 11 timmar tror jag. Somnade nog runt 11 igår och vaknade vid 10 ^^ Detta är inte okej nånstans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0