härlig lördag och söndag

Ja det har jag haft, legat i sängen och bara kollat på tv. Igår hade jag iofs sista bartender lektionen, som jag skrev tidigare. Men efter det låg jag bara hemma hela kvällen förutom när jag drog till natta och hämta upp 4:e boken av twilight på engelska och sen drog jag till cvs och köpte mig massa onyttiga saker för att jag seriöst tycker synd om mig själv. Ibland får man faktiskt de! (a)



Nu ska jag lägga mig i sängen igen och dö. Och kolla på " did you here about the Morgans?" Går på tv. hah de är de jag älskar med mitt liv här. typ 40 filmkanaler och alltid bra filmer! :)
Sen har jag pratat med pappa, mamma och bröderna på skype nyss också! STORT + de också.

Love<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0