hatar hatar hatar kärleksfilmer

Ja, jag har sagt det förut och jag säger det igen! HATAR VERKLIGEN KÄRLEKSFILMER. Ni vet sånna som ALLTID slutar lyckligt? Dom bråkar i mitten av filmen, och sen slutar allt lyckligt?
Jag har legat i min säng hela dagen, och kollat på massa olika filmer. Och SJÄLVKLART va alla kärleksfilmer! Hatar det. Men ändå kollar jag på dom ^^
Inte okej. Måste verkligen sluta med det. För jag menar, varför finns inte den där perfekta killen där ute? Eller gör han de? Och om han gör de, vart är han då?
Jag har kommit fram till att jag inte gillar kärlek. Även om det ibland kan vara mysigt med att ha någon som man bara kan mysa med. Jag är så trött på killar, alla är ju för fan likadana. Och dejtar man en kille och sen helt plötsligt slutar personen höra av sig, och man ber och ber om en förklarning varför. Du får alltid höra samma sak av alla.
Och sen 2 veckor senare har dom träffat en annan. Blir så jäkla förbannad. Nää kärlek är inte min grej asså.
Har aldrig varit kommer aldrig vara.
Detta är varför jag hatar att vara sjuk också. För du 1. bara sover. 2. Du gör absolut ingenting, är bara hemma. 3. du kollar på filmer (oftast då kärleksfilmer) 4. Man är så fruktansvärt ensam. 5. antigen äter du massor, eller inget.
Okej, den sista va dålig. Men vafan. Jag som hade slutat med gottigheter.. och så går man och blir sjuk. Jo va gör man då. Handlar allt!
Nej, nu ska jag typ göra mig iordning för sängen. Sova, sova, sova. Jobb imorn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0