räkning

Satt och funderade på vad jag egentligen gjort dessa snart 6 månader i USA igår.
Anders har redan fått sina papper om när han vill åka hem, och han slutar i februari typ..
Vilket då slog mig att jag inte har så lång tid kvar, även om 6 månader är ganska långt!
SÅ jag satt igår och räkna lite tyst för mig själv om allt som ska hända och hur länge jag har kvar.. Sjukt när man räknar^^
9 dagar kvar tills pappa, bröderna och Katarina kommer hit
8 veckor kvar tills mamma kommer hit
3½ månad kvar tills jag måste bestämma mig för om jag ska förlänga mitt år eller inte.
4½ månad kvar tills jag får papprena om vilket dag jag vill flyga hem
6 månader kvar till jag och Nathalie åker på Californiaresan

Det är helt sjukt att tiden gått så fruktansvärt snabbt. Jag kan själv inte fatta att jag varit här i 6 månader, inte många som kan.
halva tiden har liksom gått snart och då har jag halva tiden kvar! Jag börjar faktiskt få lite panik.. MEN jag kommer så njuta av tiden här, vilket jag gör verkligen! Vill inte att tiden ska ta slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0