Torsdag=Grey's

Jaha, då va det fredag imorn igen^^
Dagen har gått så sjukt fort! Helt sjukt. När jag kom hem från gymmet bäddade jag rent i barnens rum satte på 2 tvättar gjorde lunch till mig, skypa med mamsen och lillebror samt att jag bakade scones!
Effektiv för att faktiskt hinna med allt på 2 timmar tycker jag allt!
Sen bar det av att hämta killen vid hans skola och sen möta upp lillen vid bussen, då hon skulle ha playdate idag med sin kompis som kom hem till oss!
Dom skulle självklart vara ute så det blev en mysig eftermiddag för mig med att sitta med en bok och te i det varma höstvädret medans jag passade dom 2! Underbart!
Nu på kvällen kom natta hem till mig, eftersom att jag jobbade sent. Så vi satte oss självklart och glodde på Grey's med 2 påsar popcorn och massa scones med smält smör, cream chees och sylt! Mums!
Nu ska det sovas för min del.
Puss&Kram!
Såhär såg de ut innan! Många va? :)
Och såhär blev det till slut! As goda scones måste jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0