bajs..

Asså ursäkta min otroligt dåliga uppdatering.. Men de har ta mig tusan inte hänt nånting.
Barnen va lediga igår från skolan, så vi slappade halva dagen innan jag höll på att somna av uttråkning! Så jag tog med mig barnen ut för att leka. Blev grymt mycket hoppande på studsmattan, spela tennis, måla och massa annat. Sen ville dom även baka brownies.. Haha, men jag tog upp ett recept för kladdkaka. Men de blev det inte mycket av nej.. Haha..
Sen hade vi inte kakao så jag fick ta oboy^^ Men lika bra för de blev de.
Nu är natta här iaf, och vi har ätit lunch och snackat med mina pappa och bröder på skype! Så sjukt kul. Nu ska vi strax åka och glo på hennes unges simning! Sen blir pickup och hämta min unge..
Talk to you later! <3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej Johanna!



Har följt din blogg ett tag nu, Tänkte höra med dig om en sak. Har nämligen funderat ppå att åka till USA och plugga men är lite osäker på vart i USA.



Var inne på Kalifornien först men sen New York också. Du är ju en bit bort från New York nu. Är du glad att du hamnade där eller hade du gärna bytt till ett varmare ställe?



Ha det bra!

2010-10-14 @ 14:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0