4 månader

Nu har det gått 4 månader och 2 dagar sen jag kom hit till tha U.S and A! Asså, jag kan inte fatta att det redan är september.. Pratade med mamma förut om de, och båda sa liksom hur sjukt det är! 4 månader liksom! Inte okej!
Asså visst är det så att man längtar hem lite grann, men nu har det blivit så mycket snack om när de andra tjejerna ska hem att jag dragits med i det lite och börjar själv snacka om att jag inte alls har länge kvar och oj va snabbt det går. Utan att egentligen bara skita i de och leva livet! Man åker ju bara som Au Pair 1 gång i livet! Ska man tillbaka till usa sen liksom så är det ju på semester! :P
Och om 7 veckor och 4 dagar kommer pappa katarina och mina älskade bröder! De är helt sjukt!
Jaja, nu ska jag ta en snabbdusch och lägga mig i sängen och läsa tills jag vet vilken handduk jag kan använda när jag ska färga håret igen^^ Blev en skit konstig färg i fredag! Så nu ska det göras igen:) Hoppas på bättre denna gång!
Pusss puss,
ps. resultat kommer sen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0