bajs trött!

Ja det är va jag är! Haft en underbar lugn kväll med Natta, de andra är ute och har sig:p De får festa lite för oss också! :p Nästa vecka kommer jag och natta ta igen de faktiskt. Då vi ska till DC! :D Niice!
Iaf! Igår va det också filmkväll med då va vi hos anders och hade skit kul. Kollade på "Babysitter wanted". Passar ju för oss, inte sant? ;P HATAR sånna filmer, kolla knappt på den! Men ja jag kollade i slutet då man fick se att ungen va en deavel, eller hur det stavas. Han hade horn på huvet. Och hur föräldrarna typ slackade babysitterna för att ungen skulle få mat! Inte så trevlig film, men trevlig kväll va de! :)
Jag har kommit på att jag och natta inte ska kolla på kärleksfilmer! Vi blir bara så arga och kära själva! :p hah! Så är det. Hoppas på lite kärlek nästa vecka! haha!
Här får ni lite bilder iaf!
Igår! Daniel, Natta, Sophie, Jennifer:)
Tjockisarna Johanna och Natta idag :p haha Vi åt faktiskt inte upp allt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0