första riktiga skoldagen

jaha, men hej på er! :)
nu är båda barnen hemma igen, efter första riktiga skoldagen på detta halvår!
Båda är typ aptrötta, men snart ska det göras middag och sen får se slappa mer:p Undrar bara vad jag ska göra till middag.. Huuum. Jaj, de löser sig nog.
Idag under dagen så drog jag med natta och hennes föräldrar till Trumball mall för att kolla runt lite! Och herrejösses vilka snygga kläder de fått in till forever 21! Vill bara köpa allt!
Imorn när lönen kommer blir de till att köpa en kamera och sen klippa sig! Så då tar väl pengarna slut då:P Kul ^^
Om 8 veckor kommer pappa och compani! Sååå nice!
vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, Så jag uppdaterar väl lite senare:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0