Ny kamera, klippning och färgning + stranden som bonus :)

Herregud vilken underbar helg jag haft!
Jobbade bara 2 timmar igår morse:)
Fredagen under dagen specderades på danbury mall med Jennifer och Sophie. Då blev det klippning för min och Sophies del!:) Skit snygga blev vi! Jag provade dock på en ny frisyr nu när jag har långt hår:P
Blev LUGG! Känn på den ni! Kunde ni inte tro va?
Jag har klippt lugg och klippt upp hela håret! SJuuukt nice! Efter det blev det en snabb lunch på Subway innan vi va tvungna att dra oss hemåt för att alla skulle hämta upp sina ungar! :p
Lördagen spenderades med Sophie, först stranden halva dagen innan vi tröttna på att de blåste så mycket, så vi åkte till best buy och sen Wallmart för att införskaffa mig en ny kamera, eftersom att jag antingen tappat den eller så har den blivit snodd. Men nu mitt gott folk har jag en ny kamara igen! Skit snygg, och tar as bra bilder! Blev en turkos och märket är Sanyo.
Efter införskaffningen så blev det till att käka middag på subway igen, blev min älskade Tonfiskmacka. Därefter drog vi hem till mig för att jag skulle duscha och lämna alla grejjer.
Va säger min HM då?
HM: Johanna I have some clothes for you, if you want them?
Jag: I can check:)
HM: Sound good, I think that we just need to wash them..

Asså kläderna va så sköna! Fick 1 jacka, 1 väst och 3 tjocktröjor. Precis vad jag behövde. Och det va mina färger också:p ahha!
Sen iaf, drog vi hem till Sophie och chillade hela kvällen.. Hade laddat upp med massa gott och en film "The last song" Varför ska alla filmer vi väljer vara så sorgliga för?!
Jaja, den va bra iaf! Huvudsaken kanske:p
Idag spenderades halva dagen med Sophie igen! hah! Drog till stranden ett tag innan vi åkte hem för att nu är hon på bbq med sin familj och jag sitter här och har precis snackat med mor min på skype. Så nu ska jag gå ner och göra kaffe hade jag tänkt. sen dusha, för att sedan lägga mig i sängen och läsa ut min bok nu!
Bilder får ni lite senare:P :)
Puss på er alla<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0