Shopping + Starbucks

Igår så sov Jennifer hos mig mycket mysigt! hah! Vaknade upp vid 20 i 1 idag. Inte ofta kan jag säga att man får sova så länge! Men iaf.
Duscha och gjorde oss iordning och gick ner för att käka frulle! Blev äkta amerikansk frukost! Mackor med jordnötssmör och jelly! Mums! haha. Dock käka jag bara med jordnötssmör. ^^
Efter det åkte vi till en affär för att fixa lite till jennifer för att sedan möta upp Ander och Zara för att sätta oss på Starbucks. hah, ovanligt eller inte! Iaf, satt där ett tag och snacka skit innan vi drog oss till TjMaxx för att shoppa! Hittade en sjukt bra bag som jag ska använda nästa helg och när pappa kommer hit, och självklart när mamma kommer! så slipper jag ha värsta resväskan när jag ska till NYC liksom!
Shoppade även en snygg ny lite väska igår!
Ja ikväll har jag redan berättat om, filmkväll med natta(a) Mys.
Nu sova! Enjoy the pictures!
Sleep tight everyone!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0