sorgens dag

Ja det är det verkligen! Även om jag har sjukt svårt för att börja gråta, gråter jag inombords! Tjejerna drog för 15 min sen kanske. Har suttit hos mig sen 8. Vi 4. Men imorn kommer det inte vara vi 4 något mer förens om 8 månader.. Då jag kommer hem liksom.
Vi har ätit Stew Lenords tårta och druckit te och kaffe! hah! Riktiga damer. SÅnt vi kommer göra när vi blir äldre! Emma blev så glad för tårtan vi gjort till henne, eller ja, köpt!
Tror ni inte hon överraskar oss också eller? Jo minnsan. Då har hon gjort varsin ram med massa bilder i och på baksidan har hon skrivit en lapp.
Fram tills nu har vi hunnit med att snacka om minnen gråtit, ätit tårta, gråtit lite till, pratat om emmas resa, drömt oss bort till de. Aaa, ni fattar! Jag kan inte fatta att hon ska hem imorn! Jag kan inte de!
KOmmer sakna henne som fan! Inte okej! EMMA STANNA I 8 MÅNADER TILL!


Emma thanks for the time here with you, we will miss you so much! LOVE YOU!


Emma!
Sophie
Natta
Lilla jag :p
Det står: Im sad that you are going home emma. (från min lilltjej)
presenten
Älskade emma! Tack så otroligt mycket igen för den fina tavlan! Älskar den sjukt mycket! Och du ska bara veta hur mycekt jag kommer sakna dig! Detta är inte okej!
Love u! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0