STINKER

JA de är precis va jag gör! haha, trevlig info liksom. Men va fan, min deo är helt slut! FINITO, ingenting kvar! haha! Och jagvförsov mig nu på morgonen, vilket vi alla iofs gjorde. Men då hann jag inte ta en dusch. kanske får göra det nu då:P hah.
Fredag idag igen då! Ikväll blir det faktiskt inte utgång utan filmkväll hos Anders:) Nice! vette tusan va vi ska kolla på, men de går säkert:=)
Ps, Nu är Emma hemma i sverige igen. tror hon landade för 2 timmar sen! Känns konstigt att säga att hon är där faktiskt. Nu kan man ju inte ringa till henne nå mer, eller ja skype. men iaf liksom.
Ja måste nog gå ner och sätta på en tvätt nu. Vet inte riktigt hur mycket tvätt mina barn har!:p Bytning av lakan sker nästa vecka.
PUSS<3
Emma, Sophie, Nathalie och Jag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0