Wednesday

God morgon gott folk!
Orkade inte uppdatera igår när jag kom hem, vet inte om jag håller på att bli sjuk eller nått. Men mådde illa igår, och mår fortfarande lite illa idag. Inte okej^^
Iaf, Igår slutade jag super tidigt, så jag åkte och plocka upp natta för att sedan möta Sophie och Jennifer på Starbucks ett litet tag innan vi drog oss till anders för att glo på Fight club. Väldigt sjuk film, som jag inte fatta ett skit av.
Kollade dock inte på hela filmen, höll på att somna i soffan.. Så jag och natta kila efter halva filmen typ.
Danne, Anders, Sophie och Jennifer


Natta + lapskärmen= sant;) haha

Nej gott folk, nu ska jag stretcha lite och sen läsa min älskade bok! Ingen träning för min del idag.

Kommentarer
Postat av: Allie

Nathalie's feet look HUGE!

2010-10-04 @ 00:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0