11 månader

Igår vare den 3 maj, vilket betyder att jag hade varit här i hela 11 månader. De börjar närma sig slutet nu på detta år.
Har 3 veckor kvar att jobba, men 4 veckor kvar här i CT innan jag lämnar de för att åka till Miami med Tone för att sen åka vidare till San Francisco ner till Hollywood å San Diego.
Vet inte vad jag ska känna eller tycka, har så många olika känslor just nu.
Kommer sakna USA så otroligt mycket. De jag verkligen kommer sakna mest är mitt liv utanför jobbet med mina underbara vänner som jag spenderar VARJE dag med, vissa dagar ses vi fler än 1 gång.
Sånt liv har man inte hemma. Kommer inte kunna säga: Ska vi ses på Starbucks om 10 min, du vet gammla vanliga i wilton?
Alla små internskämt, kommer inte va samma sak. Känns mer som att jag måste börja om på nytt igen.
Även om jag saknar mina vänner och familj hemma så kommer de kännas sjukt konstigt att komma hem, och va i Sverige igen. Bara de att komma in i en butik och höra att dom pratar på svenska. Eller alla människor runt omkring dig, ALLA verkligen pratar svenska. Ja de gör jag också om de bara är vi svenska tjejer som ses, annars snackar jag nu engelska 24/7.
Nu äre iaf 11 månader sen jag lämnade Sverige, känns som sagt konstigt hur snabbt tiden gått, helt ofattbart. Men sånt händer.
Vet egentligen inte vad jag ska skriva mer.. Har så mycket tankar om allt just nu. Och ska jag vara ärlig så vill jag faktiskt inte hem just nu, tror inte jag riktigt är redo än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0