Back in CT

Hej allesammans, nu är jag tillbaka i CT för mina sista 2 jobbveckor.
Känns otroligt konstigt måste jag säga att vara tillbaka, hade börjat vänja mig vid Portland!
Jaja, tillbaka ska jag iaf! Hade en otroligt mysig tid där, och saknar dom redan!
Idag iaf så åkte vi vid halv 11 från Randy och Beth hus till Boston, eller jag en bit ifrån iaf. Killarna prova kostymer på Jcrew, ahha så otroligt kul! Jag och Jeff stog och dansa till random låtar som spelades + att jag visa hur man dansar i Stockholm! haha, han fick till de tillslut!
Åt på The cheescake factory för första gången på 11 månader, HUR GOD MAT SOM HELST!!! förstår itne varför jag inte ätit där tidigare! Jaja.. Jag och Beth gick in i en butik och förälskade oss i alla deras kläder:p hah.
Innan vi åkte in till boston så köpte vi med oss 2 st cheescakes och hade i bilen, nån med jordnötssmör och den andra med vaniljbönor! UNDERBART goda!
Gick runt och glodde lite i boston innan de rörde sig hemåt och jag vänta på mitt tåg. :)
Bilder får ni nog imorn, tog dock inte så många men några iaf!
ps. har börjat funta på att faktiskt åka tillbaka hit å plugga. Blev riktigt sugen när jag va med Susan på hennes jobb!
Nej nu ska jag sova, jobb igen imorn! PUSS och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0