Im alive, not dead

Haha, ja jag ville bara säga att jag lever :p
Har faktikst inte orkat blogga sen jag kom hem från Maine. Inget att skriva om, typp bloggtorka ^^
Nej, men har haft mycket att göra + att jag bara har 7 dagar kvar här i CT innan min resa å allt.
Kan säga att idag träffade jag nya tjejen som ska ta över mig nu när jag åker. Hon verkar jätte trevlig, så jag är lugn :) Tur de:p nej då. De kommer gå super för henne. Och jag har lovat min värdmamma att vi ska skypa när jag kommer tillbaka till sverige. Vet att min 9 åring vill de för att hon älskar våran hund Milla (a) Aaw, snart får jag träffa henne för FÖRSTA gången! Ska bli riktigt kul.
Men ska jag vara ärlig, har jag börjat tveka på om jag gjorde rätt val att faktiskt åka hem nu och inte förlänga.. Känns ju verkligen kul, eller inte ^^
Jaja, sånt som händer. Men enligt mina värdföräldrar vill de att jag ska komma tillbaka till hösten och jobba igen :) Så jag har ju alltid de alternativet om jag skulle ångra mig!
Nej nu ska jag sova. Jobbdag imorn!
Lots of love<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0