lite nytt sådär

Åkte till walmart idag med Tone och skulle köpa en till stor kartong så att jag kan shippa hem grejjer nästa vecka. Fy satan va mycket som skulle hem helt plötsligt då! Inte okej. Jaja..
Fick även med mig lite annat som jag såg. typ saker för 93cent. Sånt gillas ju stark typ.
Eller va sägs liksom?
Annars har min dag rullat på riktigt bra tycker jag. Ska snart iväg och hämta äldsta på skolan och sen yngsta för att sen åka och köpa present till hennes kompis som fyller år idag. Så hon ska iväg på kalas vid halv 5 och sen ska hon sova där också. Mycket trevligt.
Ikväll läre bli bowling med tjejerna, lite sådär fredags mys liksom!
Från vänster då: Äre en liten TRESemmé hårspray, sen Sun In som ska göra håret lite ljusare, 2 nagellack ett som är lite rosa/lila och de andra nån orange, sen en eye liner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0