Maine 16/4

Saa har kommer en liten fortsattning pa igar och idag vad vi har gjort :) Vill inte hem imorn!

Fredag: Igar fredag, sa akte jag och Beth till hennes jobb runt 7 skulle jag tippa. Kom dit kakade varan underbara frukost med starbuckskaffe i hennes klassrum :p Hennes kollegor kom in och joinade efter ett tag ocksa! haha, dom ar ju bara sa skona. Vi snackade lite om allt m;jligt och jag fick massa tips pa hur jag kan handskas med mina barn om de blir jobbiga och sa :) Otroligt bra. Iaf, vid 9 borjade hennes barn rulla in och da borjade jobbet, vi lekte, sjong, och va utomhus. Sa otroligt sota barn, jag blev typ foralskad.. kanske de jag ska plugga nar jag kommer hem? Who knows. Vid 12 akte vi och kopte lunch, da skolan stangde vid lunch igar. OTROLIGT GOD LUNCH! tonfiskmacka! mums.
Susan kom och hamtade mig och vi akte och gjorde lite arenden kopte glass och lite sant, hyrde film gjorde vi ocksa ( man som hatar kvinnor och nan till). Akte hem och FYI hon lagade varldens godaste mat! Pasta med korvkott(typ som kottfars), med spenat och kocktail tomater i en liten storre variant. Kollade pa hennes scrapbook hon hade gjort fran nar hon bodde i Sverige pa 1970 talet (tror jag de va) Otroligt intressant, + att vi hittade massa bilder darifran ocksa.

Idag: Idag vakna jag vid 9 gjorde mig iordning lite granna gick ner och kakade frukost med susan. Planderade dagen och vart vi skulle aka. Bestammde oss for att aka till FreePort och shoppa pa alla deras outlets! Alska!
Fick med mig lite grejjer jag faktiskt behovde, kan ju saga att jag skulle behovt betala mycke mer i Connecticut for de jag fick! En topp, 1 par jeansshorts med bla/vita rander och en tubtop fran AF. En huvtroja och ett par flippflopp fran Gap. Headphones fran Radioshack typ 7$ billigare har! + att jag kopt 2 shotglas! woho.
Sen akte vi hem och da va redan Jeff har, sa vi fixade middagen och sen satte vi oss 3 och kollade pa man som hatar kvinnor. Richard kom efter 5 min utav filmen sa han joinade oss ocksa!
Och nu sitter jag har! :p trott ar jag, sa ingen mer uppdatering idag tyvarr! mer uppdatering far ni nog imorn kvall eller nagon gang under mandag. For mina barn har lov denna vecka, sa kommer vara hemma med dom hela dagarna ^^

Puss&Godnatt, imorn are kostymprovning for killarna som galler i Boston! Sen hemfard med tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0