Maine

Okej, hej allihoppa! Bara sa ni vet sa lever jag :p har bara inte orkat uppdatera riktigt! Har haft otroligt kul hittills.

Har hunnit med massa sen jag kom hit i onsdags, kan ju ta en liten uppdatering nu :p

onsdag: Kom till Portland med bussen vid kvart over 6, da motte Susan upp mig sa akte vi hem till henne och gjorde iordning LOBSTER middag! Hur gott som helst. La oss runt 9-10, da bada va helt slut efter veckan och jag efter resan, som tog mig 6 timmar fran Connecticut upp hit.

Torsdag: I torsdags sa foljde jag med Susan till hennes jobb da hon jobbar pa ett Collage! :) Blev himla sugen pa att borja plugga pa ett collage nar jag sag hennes dar hon jobbar! Vid halv 11 skulle hon ha 80 st 15 aringar pa en tur, sa jag hangde med, och en annan kille i min alder kom in ocksa for att lyssna pa henne och sen va med pa rundvandringen. Hon hade forberett de, att han skulle komma nar jag va har, sa att han kunde ha sallskap :p hah! Men han va super trevligt, och vi hade otroligt roligt med att kolla pa alla 15 aringar! ^^ Iaf, runt 2 akte vi hem for att hon hade en tid med en harfrisor vid 4, sa jag va hemma med hennes man :) Han tog med mig ut pa en Motorcyckeltur med hans HARLEY DAVIDSON! hur underbart som helst, vilken kansla! :p vill ha en sann jag med!
Till middagstid kom hennes soner Jeff och Randy med flickvanner! hhha, hur roliga som helst! Och jag har traffat Jeff forut for 11 ar sen, men kommer itne ihag de :p Vi at en New England middag som va MUMS! Pa kvallen foljde jag med hennes aldsta son och hans blivande fru hem dor att sova hos dom, och gu vilke gosig vovve de har! Annie, min nya van typ! :p For jag skulle med hans flickvan till jobbet dagen efter da hon jobbar med Autistiska barn.

Sorry, men mer uppdatering far ni sen :p Maste gora mig iordning nu, da jag och Susan ska in till Portland och Shoppa idag :)
Men jag lever iaf, och har hur kul som helst, och vill inte aka hem till Connecticut igen iaf! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0