9 månader

Ja men jag har ju varit här i 9 månader nu! Glömde skriva de förra veckan! Så den 3 va min 9 månadersdag! Grattis till lilla mig i efterskott! Just nu äre mycket som hänt och jag börjar känna att jag verkligen saknar Sverige! Alla vänner och speciellt min familj! Mycket har jag upplevt under 9 månader och jag har inte mycket tid kvar nu! Vilket är stört! Om 3 veckor bara ska jag liksom skicka hem min första väska med grejjer Med tones syrra och pojkvän som kommer hit då! Helt otroligt! Äre nån som kan fatta att jag redan varit borta 9 månader? Jag kan inte de iaf! I vilket fall som helst så saknar jag verkligen Sverige just nu! Hemlängtan? Japp Haft de 2 ggr under detta år då jag verkligen velat ta första bästa plan hem! Men icke har jag gjort de! 2 och en halv månad kvar att stå ut! Hoppas jag klarar de:)

Kommentarer
Postat av: anders

Hej Johanna, det är klart du klarar den sista tiden. Lägg in sjunde växeln Kram pappa

2011-02-09 @ 20:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0