Just nu

Haha just nu hemma hos mig här så sitter lilltjejen och kollar igenom alla sina gammla teckningar hon gjort Både med mig och utan! Så söt! Hon hittade 3 st hon glömt att ge till mig, som hon gjort! Hon är precis som mig! Älskar att måla.. Hela dagen har iaf bestått av jag somna vid 10 och sov till 12! Då jag tyckte att jag borde gå upp och fixa lite innan äldsta kom hem. Nu är båda barnen hemma som sagt, ena spelar på sin iPod touch och lillen och jag sitter i köket och kollar på teckningar! Snart ska vi iaf göra brownies tror jag, innan de blir pizza Time! Måte bara säga att de är underbart ibland att ha äldre barn som kan säga vad de skulle vilja ha till middag! Sånt gillas.. Nej nu ska ja baka brownies! Mums Love love love<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0