monday

Redan måndag igen! Herrejösses va tiden går. Och snart är det fredag igen ^^ haha.
Helgen va helt okej, förutom att jag behövde jobba 11 timmar igår! Vilket jag inte trodde att jag skulle. Men men, efter de iaf så drog jag och tone, snabbt som tusan, iväg på bio. Blev "off" kvart över 7 på kvällen och bion börja halv.. Vi va seriöst där 10 min efter att jag slutat, OCH vi missa igen av filmen! Bra gjort, visst?
Såg No string attached så jäkla underbar film asså! Haha, höll på att dö av garv!
Efter filmen bar det av hem och idag har det varit jobb som vanligt..
Haft massa ärenden att göra. Drog till NCC (mitt collage) med jennifer och signa upp för kursen jag ska ta, sen åkte vi till postkontoret och hämtade massa post, eftersom att vi inte får de hit^^ Allt pga alla snö!
Och tillsist åkte vill till Marshalls och kollade om jag hittade rätt storlek i skjortan jag gav min pappa i julklapp.. Men icke.
Får ta och åka till ett annat marshalls imorn.. Hoppas dom har de! Annars blir jag lite arg..
Nej nu äre iaf sovdags, hoppas på att de INTE blir snowday imorn. Alla har hört olika. Det kan redan börja snöa mer inatt, och det kommer snöa på onsdag. Inte okej. Stuck in the house again?!

Seee ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0