Slappdag

Ja det har det varit! HAr inte haft någon bil idag så jag blev hemma hela dagen!
Låg och snacka med michelle ett bra tag imorse på skype. Efter de blev det en liten tupplur
när jag hade house rullande på tv:n :)
När jag äntligen vaknade till 1 timme senare blev det lite fixande med tvätt, en dusch och sen lunch :)
Satte mig och snackade med lollo på skype också.
Hah, va tråkig dag de låter som att jag hade, men det hade jag inte.

Nu iaf sitter jag här hemma med 2 glada barn, 1 gick nyss ut och den andra slappar lite.
Ska skicka upp honom för 30 min läsning nu som han har kvar att göra innan han ska på sin karate ikväll,
då han har bälttest! :)
Så jag och tjejen kommer vara hemma, och får hon som hon vill i mat väg idag så blire spaghetti med bacon.
Och jag kan ju säga att hon kommer få som hon vill!
På tal om en annnan sak! VÅREN börjar komma hit! :D har varit 12 grader i dag, och hur mycket snö som helst har smält! UNDERBART
Nej nu åter till barnen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0