tisdagen den 22 februari

God morgon alla solstrålar!
Hur är det med er? Med mig är det bara bra!
Yngstingen väckte mig kl 8 idag och sa att jag bara va tvungen att komma ner direkt för att
det satt en hök på vårat träd utanför deras badrum! Sötnos liksom
Barnen är ju som sagt lediga idag också från skolan, så jag får se vad vi hittar på idag.
Jag ska iaf städa lite och sen vet jag inte :p haha..

Mitt nyttiga liv har ju börjat nu, så jag försöker att äta så mycket grönsaker som möjligt och så lite calorier som möjligt.
Haha, sen får vi ju se hur länge de håller. Vill ju få snyggaste kroppen ever till Miami och Cali! :p
Nej nu åter till filmen! The Karate Kid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0