Wonderful

Haft en otroligt nice dag, bara de att ungarna inte riktigt viljat lyssna ibland! Men What to Do liksom? :p alla har vi våra dagar! Har kollat på 2 filmer idag 1. The karate kid och den andra kommer jag inte ihåg va den Heter med jag älskar den filmen iaf:p Jag tog även tag i att baka mina älskade Stones idag som jag velat baka, jag vet inte hur länge! Blev super goda iaf! Sen på eftermiddagen blev det brownie bak med barnen! Har dock inte smakat den, nyttiga veckan nu ju! ;) Å till middag slog jag till med att göra potatismos med köttbullar och brunsås! Mums! När jag blev off halv 8 så drog jag till starbucks, of course, i norwalk denna gång Och mötte upp Filip och tone:) haha man får sig alltid ett skratt! Prata om alltifrån kiss å bajs å fisar till saker som hänt under dagen och översatte spanska sms:p Kan man ha roligare? Hah nä! Nej nu ska jag sova! Börjar tidigt Imorn då de är skola för barnen igen! Så bilder från bakningen får ni Imorn! Massa pussar från lilla miiiiiiiig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0