8 månader

Idag är det 8 månader sen jag stog på Arlanda och sa hejdå till min älskade familj i 1 år. Jag visste dock att de skulle komma till mig och hälsa på, men inte när.
Nu har alla i min familj varit här. Pappa och Katarina + bröderna va här på novemberlovet och mamma va här nu under min födelsedag.
Jag förstår seriöst inte vart dessa 8 månader tagit vägen. Vad har jag egentligen gjort?!
Kan ju ta och berätta att om 1 månad så ska jag bestämma mig för om jag ska förlänga eller inte. Vilket jag har så svårt att komma fram till om jag vill eller inte. Jag menar hur ska jag kunna veta de 3 månader innan jag ska åka? Hur fan ska man kunna veta om man är 100% säker 3 månader innan?! De går fan inte! Seriöst. Och väljer jag att inte förlänga så kommer jag få papper hem om när jag vill åka hem till sverige bara 1 månad senare. Alltså i mars. Och nu är det seriöst inte lång tid kvar tills allt detta sker..
Börjar få sånn panik.. Men jag har lärt mig och vet att jag ska njuta av min sista tid här, om jag inte förlänger. Vilket jag definitivt kommer göra. Har så otroligt mycket att se fram emot.
3 grejer iaf!
1. Miami med Tone i februari
2. 6 flags
3. Min sista resa i maj, om jag inte förlänger.

Snälla rara underbara tid, kan du inte gå lite långsammare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0