dot dot dot....

dot dot dot... Mitt och Tones nya ord tror jag :p haha satt och sa de idag på starbucks! jaj. :p
asså jag måste bara säga! Jag är så jäkla trött! Herregud, tror ju att jag sla dö av trötthet snart!
Och en annan sak! Tror ni inte jag har velat skriva ut en claim jag måste skicka till mitt försäkringsbolag som jag har undertiden jag är här! Jo de har jag i typ 5 månader... Tror ni inte jag hittat ett sånt papper nu?! Och jag tror att de va de pappret jag hade med mig när jag kom hit! ^^ Så JÄVLA störande! Jaja, nu måste jag bara fylla i de också.. Men måste nog ha hjälp av någon, Mamma? Pappa? haha nån av er som kan hjälpa mig tro? Innan måndag?
Vet ni vad jag har gjort? Jag har varit duktig och resat bland lite av mina kläder jag inte kommer använda innan jag åker hem! Och faktiskt vikt de och lagt de i min stora resväska! Yey. Jag är så seg när de gäller sånt, och sen kommer jag vilja gå ut och göra saker på kvällarna istället för att packa! ALLT för att slippa de. Därför bättre att göra de nu! För i Mars redan ska den hem. Okej fine typ 2 månader. Men tror att dom som ska ta hem min väska kommer i början av mars nämnligen.
Nej nu måste jag borsta igenom håret och sen dra och hämta killen! Puss<3

Kommentarer
Postat av: Anders Kallin

Vad är det för Claim du ska skriva?/Pappa

2011-01-07 @ 11:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0