just found out

Fick nyss reda på att denna vinter är värst, eller ja iaf januari, av alla vintrar på åratal här i CT! Varför ska det alltid vara så att de värsta är där jag är? Hum, ett mysterium de där asså. Men men, jag är då van vid snö, som inte vissa av mina vänner är. MEN de sämsta med detta är dock att de blir 1000 snödagar, som jag hatar! Hah, men jag förlorar iofs inte på de, då de är barnen som kommer få gå längre i skolan innan de går på sommarlov pga dessa snödagar. Men sen har jag också fått reda på att de kanske kommer ta bort lovet de har i april och ta igen alla snödagar, som redan vara 4 dagar, och kommer förmodligen bli fler! Tycker lite synd om barnen faktiskt. När man själv är van vid att behöva ta sig till skolan I TID oavsett väder, och kommer hit och de har snödagar?! WTF liksom.. :P Men men, inget jag kan göra åt.. SKolan här som bestämmer. :p Nu sovdags, är så trött. Ny dag imorn! Har en sak att berätta då! :) Liten kul grej bara, ingen biggie! ;)<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du förlänga?

2011-01-26 @ 17:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0