kommentar

Död, död och åter död.. Ja de är va jag är. Ligger i sängen och knaprar på ett äpple samtidigt som jag skriver detta inlägg och dricker diet coke och red bull. Kan de bli bättre? Nej, inte på den fronten iaf.
Dagen har varit grymt seg och full av överraskningar. Men de går vi icke in på!
Iaf, såg att jag fått en kommentar av en Anonym läsare som frågade om jag ska förlänga..
Och på den frågan kan jag svara att Nej det kommer jag inte göra. Jag har varit i den punkten där jag aboslut inte vetat vad jag ska göra med de. Om jag ska det eller inte. Men nu kan jag säga att gott folk, jag ska inte förlänga. Inte ens med 6 månader som jag tänkte på först. Jag vill åka hem.
Nej nu ska jag ta och kolla runt lite på internet innan jag ska sova!
Puss&godnatt

Kommentarer
Postat av: din darling

Bra Johanna! Stanna inte på den sidan,

har hørt att det e farligt att stanna før længe ;)

SAKNAR DIG SOM EN TOK MY LOVELY FRIEND!

2011-01-27 @ 10:13:17
URL: http://nuffran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0