kul, mycket kul..

Ja men va kul då. Min lördag suger rent ut sagt.
Tone ringe och väckte mig imorse vid 20 i 11. vid 10 över gick jag upp och duscha och satte mig i bilen till henne vid kvart över 12. Halv 2 kommer vi hem till mig igen efter att ha varit på stop&shop och hyrt film samt stannat på starbucks för att köpa varsin kaka.
Då började min huvudvärk. Kan säga att jag nu har tagit 2 alvedon och 2 advil eller va de nu heter. Och den är fortfarnde kvar. Har haft spräng huvudvärk hela dagen, och legat i sängen när tone varit här. Oerhört rolig vän jag är liksom.
Sen kolla vi iaf på SALT med popcorn och ginger ale. Mys de iaf!
Men nu när vi mötte Jennifer på Stop&shop igen för att de ska gå ut så spydde jag. Japp. jag SPYDDE för att jag har så otroligt ont i huvudet. BLir så arg över att den fortfarande inte släppt. OCH ajg jag jobba ikväll.
Mina ungar ska seriöst ligga i säng halv 10, eller iaf gå och göra sig iordning då. Så att de senast ligger i säng kvart i. Så om typ 2½ timme. Då ska jag ta upp Dvd-spelaren på mitt rum och dö i min säng med glassen jag köpte för att tröst äta lite.
Detta kan seriöst ta sig. (ursäkta mitt språk) Men jag orkar inte med sånn här huvudvärk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0