längtan

Ja jag längtar som en tok efter att få komma till Sverige igen! Jag har mer eller mindre 2½ månad kvar att verkligen jobba, tror jag klarar de. Har stött på världens motgång nu som gjort att jag seriöst vill åka med nästa plan hem. MEN jag gör det inte, pga att jag VET att har jag klarat 9 månader här klarar jag nog dessa 2½ månader också..
Eller va tror ni?
Iaf, barnen hade ytterligare 1 snowday idag, vilket betyder att de har haft 5 st bara under januari.. De pratas om att de kanske ska ta bort deras lov i april för att ta igen dessa dagar för att de inte får gå längre i skolan än till 1 juli. Vilket de kommer göra om de inte blir bättre väder. Men de har sagt att detta skulle typ vara den sista Stora snöstormen och att de nu bara kommer snöa lite grann. VI får väl hoppas:p
Nu är jag hemma igen efter en välbehövd starbucks date med tjejerna.
Så nu ska det sovas innan jag ska upp imorn, eller ja iaf sätta på tv och se om de har delay på 2 timmar eller inte^^
I vilket fall som helst så vill jag komma hem nu så att jag kan dra till Oslo och hälsa på min älskade Nathalie! <3

Kommentarer
Postat av: Kusin Maria

Hej kusinen!



Vad har hänt? :( Du kommer att klara det, tiden kommer att gå fort! :) Det blir kul att ses igen när du kommer hem...va ju jättelängesen nu! Glöm bara inte att köpa converse till mig innan du åker hem...hehe



Kramar!

2011-01-28 @ 10:06:08
Postat av: natta

Åhh ælskling. Jag vet att du kommer klara det hær, tiden kommer flyga førbi, så snart ær du hær hos mig i oslo min ælskade væn! Saknar dig massor, men nu e det inte långt kvar tills vi ses igen!



Førsøk o njut av sista tiden o se fram emot resan du snart kommer gøra så ær jag sæker på att tiden kommer gå fort.



Du ær stark o du klarar det hær! Ælskar dig!

2011-01-28 @ 11:45:29
URL: http://nuffran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0