Martin Luther King day

Här är det helgdag idag. De är Martin Luther King day, därför mina barn är lediga idag :)
Vilket jag också är.. Sitter här och pratar med pappa lite på skype för att hela min HF är iväg, barnen spelar nog bowling med pappan och mamman vet jag inte vad hon gör :)
Så jag passar på att sitta hemma och bara ta det lugnt, nu när det äntligen är lite tyst i huset.
Men hah, pappa sa nu när jag prata med honom att jag bör kolla upp lite fakta om Han martin.. Så jag gjorde faktiskt de! rätt intressant faktiskt.
Tycker ni också kan läsa lite om Martin Luther King.

Idag har vi iaf gjort otroligt mycket här hemma, alla har vi städat, jag har tvättat också och plockat iordning på mitt rum! Känner mig otroligt duktig! yey.
Bara dammsugning och sånt kvar nu. Gör nog de imorn faktiskt. Ska tvätta klart alla mina kläder, sen måste jag börja kolla igen vad jag ska skicka hem och inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0