10.10 pm

DÅ är man i säng igen efter att ha varit på starbucks med de bästa!
Idag fyllde min HM år också. Så igår gjorde mina barn jättefina kort till henne! :) Hah, grattade henne 2 ggr å sen fråga jag hur de kändes. Hennes svar va: I don't even wanna think about it!
haha älskar hennes svar! Hon är ju fortfarande ung för tusan! :p
Idag iaf, har det rullat på riktigt bra, blev tortelini till middag och de uppskattades riktigt mycket! Måste seriöst börja göra 2 påsar av de nu, barnen älskar de, å vill bara ha mer.. Hum.. Jaja.
Va mer? Öööhm. vet faktiskt inte. Finns inte mycket att skriva. Jo nu har jag 5 veckor kvar att jobba! Känns helt otroligt overkligt.
Kan inte fatta att 1 år snart gått. Helt obeskrivligt. 1 sak vet jag iaf, att det ska bli skönt att komma hem, men är inte riktigt redo för att lämna mitt liv här än. + att jag vet att jag verkligen vill till australien, så hemma länge kommer jag inte vara!
tack och godnatt från lilla mig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0