BAD BAD BAD

Just nu känner jag mig inte alls bra.
Igår innan jag träffa susan ju så fick jag urinvägsinfektion. 10 dagars antibiotika kur äre som gäller för de nu.
Sen idag, nej men då ska jag få diarré också.. nice info right? kanske inte.
MEN jag har mått piss hela dagen. Har knappt kunnat äta.
Har typ kunnat äta 4 rostade mackor runt 4-6^^
Sen har jag iofs ätit sånt jag kanske inte skulle ha ätit. Men jaja. Där får jag skylla mig själv.
Men har varit så sjukt hungrig, men mått illa när jag tänkt på mat.
Och tror ni USA har blåbärssoppa eller? NEJ. De närmaste jag kom de är nån "smoothie" står de på. Men smakar precis som filmjölk..
Hoppas på att jag mår bättre imorn. Har verkligen kurerat mig idag, Antibiotika+imodium+film+soffa+sova=sant!

Nu ska jag faktiskt sova..
Bilder från helgen kommer upp imorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0