Excited!!!

Asså shit! IMORN IMORN får jag äntligen träffa Linnea igen! ÅÅåh! Jag längtar sååå mycket!
Wiiiho! Tror vi träffades sist i April eller nått! GAAAH! jag är nog lite nervös faktiskt!
haha, Vi ska ses typ vid 6 på Grand Central.
Asså tänk er att man helt plötsligt bah: Aa, men vi ses vid Grand Central då i NYC kl 6! Hur ofta händer de?
haha inte ofta ska jag säga!
De ända gångerna de hänt, va när jag träffa lollo där i sommras och Jimmy när vi skulle på NHL!
Fatta va glad ja va då liksom! Sprang typ över halva grand central när jag såg honom och typ hoppa upp i hans famn! Åååh! Snutte.
Hah, vilken tönt jag låter som, men jag ska säga de att man blir som ett barn igen när de händer. Är liksom börta från alla för 1 år. Inte konstigt att man blir lite glad sådär.
Så imorn får jag sluta vid halv 5 typ för att hinna med ett tåg som går kl 5 eller så, för att åka in:D Yey!
Vi ska gå och äta middag, och sen tänkte jag ta med dom ner till min ÄLSKLINGS affär på broadway, mellan 3 och 4 gatan :) wohoo
Nej nu ska jag sova!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0