GODERMORGON

GODERMORGON ALLESAMMANS!

Sitter just nu å skypar med bästaste niklas innan jag tänkte försöka mig på en promenad i de inte så fina vädret ^^
Ska typ bli jätte dåligt väder senare. Vilket jag absolut inte gillar..
Har sånn fruktansvärd träningsvärk sen igår bara! Så kommer säkert inte bli lika lång promenad idag, men mer styrka definitivt. Måste även till posten idag och ringa lite samtal!
Får åka till walmart imorn, ska posta lite mer grejjer tror jag, eller så gör jag de nästa vecka. Tog ju inte alls lång tid innan de kom hem. Typ 5 dagar bara! :D Sånt gillas starkt!
Nej nu ska jag prata klart med niklas och sen gå ut på den där promenaden ja!
Ni MÅSTE lyssna på denna låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0