OMG

Asså seriöst. Hur kan skolorna stänga? det är sol och blå himmel ute typ^^
De är inte okej nånstans!
Jaja, iaf. Idag så ska jag försöka plugga även fast ungarna är hemma. Jag är så illa tvungen.
Nu på morgonen så har jag kollat massa olika flygbiljetter, och hittade drömbiljetten till Miami!
91$ kan det bli bättre eller?! NEJ! Så den ska bokas nu i veckan eller nästa vecka! WIIHOO.
Är ju bara en biljett dit isf, eftersom att jag åker direkt därifrån till San francisco liksom :)
Sen har B börjat planera massa vi ska göra när jag kommer dit, vilket också är helt underbart!
Så nu känns allt super bra!
Nedräkningen har börjat! 7 veckor kvar, 50 dagar!
LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0