pizzzaa

Nu är det strax middags dags här bort på andra sidan!
Och idag så blire pizza till middag, egen hemma gjord, Eller ja om man bortser från själva degen:p
Yngsta tjejen kommer nog strax hem hoppas jag.
Äldsta är uppe och gör sina läxor! :) Duktiga jag som fått honom att göra de! :) Wiiho
Har hur mycket som helst att berätta känns de som!
JUSTE! 1 sak kan jag säga nu.
Min bästa killkompis TF sa för typ 1 vecka sen att han hade en överraskning till mig :)
Jag hatar då överraskningar, och de vet han.
IDAG, troru ni inte han ringer mig på skype? JO. Har tjatat som en tok på att han ska skaffa mick och webbcamera.
Och nu har han köpt ny data! så då har han de! Efter bara 10 månader ^^
HAH, men  ååååh ja blev så glad! YEY!
Så nu kan jag äntligen prata med honom hur länge jag vill :D:D
Tell you guys more later! Now, Pizza time! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0